Hei hei!

Noniin, nyt ois taas mun aika lähtee 😔 Mun työssäoppiminen loppuu huomenna lauantaina ja tiistaina lähden kohti Espanjaa toiselle työssäoppimisjaksolle❤️

On ollut taas tosi monipuolinen ja aivan mahtava 6 viikkoa YADlla😍 Oon oppinu paljon uusia asioita ja tutustunu uusiin ihan mahtaviin ihmisiin☺️ Kiitos kaikille YADn toimistolla kun toimitte taas mun paimenina ja kiitos teille striibalaiset, kun piditte meidät kiireisinä 😁 Myös teidän kautta olen oppinut uusia asioita ja uusia toimintatapoja☺️ Mut enhän mä vieläkään jätä yadia ihan kokonaan😉 Jatkan itsekin striibailua ja yritän päästä festarikoulutukseen! ☺️

Joten näihin tunnelmiin hyvää alkavaa kesää kaikille!!❤️

-Annica-

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

