Juho kaupungin kaduilla.

Tervestä!

Juho tässä! Oon ollu Yadilla vuoden alusta asti työssäoppimassa ja ollu mukana vaikka missä sopassa. Työskentelin yli puoli vuotta Music Against Drugsilla, josta kipinä siirtyä tänne oikeastaan lähtikin.JUHO.jpg

Kevät tulee ja sitä myöten festarikausi. Olen ahkerasti kiertänyt töissä pitkin Suomea eri festareilla, lähinnä järjestyksenvalvojana,  jo monta vuotta. Luultavasti kesällä mut bongaa myös joltain Yadin infopisteeltäkin rehkimässä.

Opiskelen viimeistä vuotta nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi joten Yadilla olen järjestänyt leirejä, miittejä ja muuta oheistoimintaa. Tietty olen päässyt käyttämään taitojani edellisestä ammatistani painotuottajana. Olen siis muun muassa muutaman graafisen härpäkkeen mastermind joita olette saattanut nähdä!

Tässä pari esimerkkiä tuotoksistani täällä. Uudet Striiba-kortit ja kesän luvattu hittituote, YKSISARVISTARRAT OMG (coming soon)!

Olen kotoisin kolmensadan ihmisen kylästä, joten siellä ei tämmöstä kaduntallausta niin paljon ole ollutkaan mahdollista toteuttaa. Nyt kaupungistuneena harmittelen, että tokihan tämmöinen olisi voinut olla teininäkin hauskaa touhua. Toisen näyttöni koulua varten suoritankin Street Teamissa. Seuraavat muutama viikkoa pyörinkin Striibassa treenaillessa sen pyörittämistä. Jos matskuja ootte tilaillu niin saattaapi siellä olla minun kättenjälkeä. Ja jos jotain matskua ei ole perille saapunut, sekin on luultavasti minun vika 🙂

Viikon teko kuuluu käyttäjälle Klaus_tamm_  suoritettuaan Kamaa somesta-koulutuksen alusta loppuun. Hienosti vedetty! Niin ja muuten! Tehtäväpankkia onpi päivitelty!

Hyvät hiihtokelit, kyllä se takatalvi vielä tulee!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

